Föreningen

IDIOT

INNOVATION OCH DESIGN

Intresseföreningen för Innovation, Design Och Teknik är linjeföreningen för Innovations- och designingenjörsprogrammet vid Karlstads Universitet. Vi som förening arbetar främst för att öka gemenskapen mellan medlemmarna och årskurserna, skapa kontakter med arbetslivet och tillsammans med universitetet utveckla utbildningen.

Föreningens mål är att vara en annorlunda och nytänkande studentförening öppen för alla. Vi vill på bästa sätt välkomna och ta hand om nya studenter vid programmet och gör det genom den årliga nollningen. Vidare anordnar vi sittningar, fester och utflykter för att skapa en samhörighet mellan nya och gamla medlemmar. Vi organiserar även studiebesök på företag. På så sätt får vi som studenter dessutom en inblick i vårt kommande yrkesliv som ingenjörer.

IDIOT är en förening för oss som är kreativa, engagerade och tycker om att utvecklas. En förening för Innovations- och designingenjörer.

Medlemsavgift inklusive nollning: 270 kronor

Den betalas till PlusGiro konto nr. 1101407-3.

Mottagarnamn är Förening IDIOT.

Märk betalningen med ditt Förnamn och Efternamn.

Bra föreningslänkar

Karlstadstudentkår

har du problem med din utbildning, har du synpunkter på universitets verksamhet eller något annat på hjärta - så finns kåren här för dig.

Kårens hemsida: Karlstad studenkår

Föreningens stadgar

Är du nyfiken på vilka regler som gäller för denna förening?

Då är du mer än välkommen att läsa våra stadgar.

Våra stadgar: Stadgar

Checklista

Vid försäljning av märken används en checklista, för att bokföra hur många märken som sålts, vilka sålts till medlemmar och till övriga.

Denna lista finner du här: Listan

Föreningen på Instagram

Vi finns på instagram! Följ oss för de senaste bilderna!

Föreningens instagram: foreningenidiot